Rawatan barah dengan ubat-ubatan rakyat

Myoma

Dalam perubatan rakyat, terdapat banyak cadangan dan resipi untuk rawatan barah yang menggunakan sifat penyembuhan tumbuhan. Tumbuhan yang digunakan dalam perubatan tradisional untuk mengubati barah mampu menghambat pertumbuhan neoplasma, memusnahkan sel yang berpenyakit, dan membiarkan sel yang sihat tumbuh. Mereka paling sering membantu tubuh memperbaiki gangguan dalam mekanisme pertahanan semula jadi. Berikut adalah beberapa ubat rakyat yang paling berkesan untuk rawatan barah. Jangan lupa bahawa ubat-ubatan rakyat untuk rawatan barah mesti selalu digunakan bersama dengan rawatan doktor..

Rawatan barah disahkan oleh ahli biologi antarabangsa

Rawatan barah yang menyeluruh ini berdasarkan teori bahawa barah adalah penyakit parasit yang disebabkan oleh mikroorganisma yang disebut Trichomonas. Tumor barah tidak lebih dari koloni Trichomonas. Salah satu pengikutnya ialah Otto Warburg (dua kali pemenang Nobel) - pencipta teori biokimia kanser.

Jadi, apakah rawatan ini termasuk:

Langkah paling mudah adalah memasukkan yodium dalam makanan anda. Ini boleh dilakukan dengan dua cara:

Masukkan rumput laut dan rumput laut dalam makanan harian anda.

Cairkan satu titisan yodium dalam air dan minum. Buat jaring iodin

Langkah kedua adalah minum ramuan herba yang mengandungi daun burdock dan birch tanpa gagal. Sekiranya mungkin, masukkan buah dogwood, elderberry, chaga dalam makanan

Makan setiap hari sehingga 10 (tidak lebih) biji aprikot mentah. Mereka sangat tinggi vitamin B17 anti-barah. Tetapi anda tidak boleh menyalahgunakannya, kerana ia beracun.!

Setiap pagi anda perlu membersihkan diri dari Trichomonas. Ini cukup mudah dilakukan, anda perlu mengambil satu sendok makan minyak biji rami (atau yang lain) ke dalam mulut anda dan menyimpannya di mulut selama 15-20 minit, kemudian memuntahkannya. Minyak akan bertukar menjadi putih - ini adalah sekumpulan Trichomonas, mereka suka minyak dan mudah masuk ke dalamnya. Dengan cara ini, anda tidak dapat menyingkirkan semua Trichomonas! Langkah tambahan diperlukan.

Sebelum mengambil ubat antiparasit, sangat mustahak untuk membersihkan badan! Jika tidak, keberkesanan ubat akan berkurang dan Trichomonas berpeluang bertahan, yang bermaksud barah akan kembali.!

Setelah membersihkan badan, kami mengambil ubat "Trichopol" mengikut arahan. Apa-apa ubat lain boleh digunakan.

Perhatian! Langkah terpenting yang mesti anda mulakan sejak awal lagi! Kita dapat mengatakan bahawa berkat satu langkah ini, sudah ada peluang untuk menyembuhkan barah walaupun pada tahap lanjut..

Semua orang tahu bahawa barah berkembang di persekitaran berasid, di persekitaran alkali, ia mati (sebab utama mengapa beberapa orang mengambil soda selama bertahun-tahun untuk menjaga perkembangan barah). Jadi kesimpulannya mudah - kita perlu mengalkali darah!

Bagaimana hendak melakukannya? Terdapat banyak cara, tetapi mineral semula jadi yang paling kuat yang membantu mengekalkan kealkalian darah adalah kalsium (omong-omong, pada pesakit barah sangat kekurangan!). Mengambil kalsium dalam jumlah yang mencukupi akan mengalihkan reaksi darah dari berasid ke alkali dan dengan itu sel barah tidak akan dapat berkembang dan akan mula mati.

Dan sekarang saat kebenaran, tanpa memahami yang mana anda akan gagal. Kalsium adalah mineral yang paling sukar dicerna! Inilah salah satu sebab mengapa kita selalu merindukannya. Sebab kedua mengapa ia tidak diserap di negara kita sama sekali adalah kekurangan magnesium yang besar - kalsium hanya diserap dengan kehadiran magnesium, dalam nisbah 1 (magnesium) hingga 2 (kalsium). Makanan apa yang mengandungi magnesium?... Hampir tidak dijumpai, dan setelah rawatan haba ia musnah sepenuhnya (berubah menjadi bentuk bukan organik). Cukup hanya pada daun hijau, itulah sebabnya pada bulan Ogos orang mempunyai kadar kalsium dan magnesium dalam darah mereka dan terdapat defisit yang teruk pada bulan Mac, setelah musim sejuk. Kesimpulannya mudah - anda perlu makan sayur-sayuran ("koktel hijau" Victoria Butenko boleh membantu di sini).

Dan alasan ketiga mengapa kalsium tidak berasimilasi adalah kerana kita terutamanya menggunakan kalsium karbonat (dari daging, misalnya, hampir semua kompleks farmasi) dan bentuk lain yang sukar untuk diasimilasi (dalam bentuk hijau, mineral dalam bentuk ionik, yang sangat mudah diasimilasikan). Kalsium karbonat memerlukan banyak jus gastrik untuk penyerapan, bagi mereka yang mengalami masalah perut, kadar penyerapan turun 4 kali berbanding, misalnya, kalsium sitrat.

Kesimpulan langkah 7: ambil kompleks kalsium dengan kandungan wajib magnesium dan selalu dalam bentuk ion, dan bukan dalam bentuk karbonat (contohnya, kalsium karang). Banyak kalsium ionik di bahagian atas lobak.

8) Dan terakhir, berhenti sekurang-kurangnya selama rawatan dari produk tenusu (kasein melebihi daging babi dalam pengasidan!), Serta dari produk tepung dan semua jenis gula-gula. Daging juga merupakan produk yang sangat berasid, jadi makan dalam jumlah minimum dan hanya dimasak! Minum jus sayur-sayuran yang baru diperah (bukan buah). Dan anda akan sihat!

Rawatan barah yang berkesan dengan propolis

Untuk rawatan barah dalam perubatan rakyat, propolis banyak digunakan. Ia boleh digunakan walaupun pesakit terkena radiasi kobalt. Propolis menghalang sel-sel kanser, dengan itu membantu sel-sel normal tumbuh dan berkembang, dan membantu memulihkan badan secara keseluruhan. Ubat ini menghalang perkembangan sel barah, dan dengan rawatan yang panjang dapat membasmi mereka sepenuhnya.

Propolis tulen. Propolis boleh digunakan dengan sederhana, dalam bentuk murni: makan setiap hari 3-5 kali, 5-7 gram satu jam sebelum makan, mengunyah dengan teliti.

15% minyak propolis. Untuk menyediakannya, ambil 1 kilogram mentega tanpa garam, letakkan di dalam mangkuk enamel dan didihkan. Kemudian angkat dari api dan masukkan minyak panas ini 160 gram propolis yang disucikan dan dihancurkan, melewati parutan halus terlebih dahulu, ubah menjadi jisim homogen, kacau selama setengah jam pada suhu +80 ° C sehingga ia sejuk sepenuhnya. Ambil ubat di dalam satu sudu 3-5 kali sehari sebelum makan. Untuk setiap sudu, apabila diambil, tambahkan setengah sudu susu atau air mendidih biasa.

Salap adalah agen antikanker topikal yang sangat kuat. Salap berdasarkan 10 gram serbuk veselka. Ia dibuat dari spora cendawan Veselka yang biasa. Serbuk itu dicampurkan dengan 100 gram minyak propolis 10-15% yang dipanaskan. Selepas penyejukan, ia digunakan untuk penggunaan luaran dalam bentuk pembalut.

Rawatan Kanser Hemlock Berkesan

Ia sangat berkesan melawan barah. Dalam praktiknya, ada kes-kes ketika orang-orang yang sakit tanpa harapan sembuh akibat barah. Kanser payudara, barah esofagus, barah perut, barah hati, dan secara amnya barah dalam bentuk apa pun berkesan ditekan oleh hemlock.

Sudah berada di pusingan kedua rawatan barah hemlock, orang-orang merasa perubahan positif kelihatan menuju pemulihan. Ikut betul dosnya dan anda akan sihat! Overdosis tidak boleh diterima.

Penyediaan: Ambil balang tiga liter, tuangkan 2 gelas vodka ke dalamnya terlebih dahulu. Ini perlu agar hemlock tidak kehilangan sifat penyembuhannya setelah memotong. Seterusnya, potong pucuk hemlock dengan halus dan isikan bekasnya sepertiga. Masukkan hemlock cincang ke dalam vodka dari semasa ke semasa sambil mengiris. Jangan sesekali menyebarkannya melalui penggiling daging, jika tidak, anda akan mendapat kepekatan yang sangat tinggi! Apabila balang penuh ketiga, tuangkan vodka ke atas, hingga ke tepi. Tutup rapat dan sejukkan selama 14-18 hari. Goncangkan tincture itu sendiri setiap hari. Kami segera memberi amaran kepada anda bahawa dalam keadaan kecemasan, hemlock dapat diambil pada hari ketiga. Tetapi jika anda mempunyai masa, biarkan ia meresap lebih lama.

Permohonan: Pada waktu pagi sebelum makan, minum satu tetes infus, dicairkan dalam segelas air. Pada hari kedua, minum 2 tetes. Pada ketiga - 3 tetes, dan dengan itu, secara beransur-ansur meningkatkan dos, anda perlu mencapai 40 tetes, dan kemudian pergi ke arah yang bertentangan dan, mengurangkan dos harian sebanyak satu tetes, mencapai satu tetes. Ini adalah satu bulatan. Anda perlu melakukan dua atau tiga lingkaran seperti itu - memerlukan banyak masa untuk badan anda dapat melawan barah, mendapat imuniti.

Rawatan barah Chaga

Chaga adalah cendawan birch yang merupakan ubat yang baik untuk rawatan barah tradisional. Ia juga sangat berguna apabila campur tangan pembedahan dikontraindikasikan untuk pesakit, kerana ia meningkatkan kesejahteraan kesihatan..

Untuk menyiapkan infus daripadanya, ambil chaga (cendawan birch), basuh dan parut. Ambil satu bahagian chaga parut dan 5 bahagian air suam yang direbus, campurkan dan biarkan hingga dua hari. Kemudian tapis dan perah sedimen hingga bersih. Ambil ubat itu 3 kali sehari, setengah gelas setengah jam sebelum makan. Infusi ini harus disimpan tidak lebih dari empat hari di dalam peti sejuk..

Perhatian: semasa mengambil chaga, penggunaan penisilin dan glukosa intravena dikontraindikasikan.

Rawatan barah Celandine

Celandine adalah ubat rakyat yang baik untuk rawatan barah. Masa menuai tanaman ini adalah pada bulan Mei. Akarnya digali, dibersihkan, dikeringkan selama 2-3 jam, disalurkan melalui penggiling daging ke kain tipis, jusnya diperah dan dituangkan ke dalam balang liter. Jus mestilah setengah liter. Tuangkan setengah liter vodka ke dalam bekas yang sama, tutup rapat dan masukkan ke tempat gelap yang sejuk selama 3 minggu. Sebaiknya gunakan ubat ini mengikut "teknik kerajaan":

Terus sama sehingga hari ke-20; jika keadaan kesihatannya normal dan ubat dapat dirasakan dengan baik, anda boleh terus mengambil ubat tersebut untuk meningkat.

Sekiranya dos meningkat hingga 25 tetes, perhatikan keadaan badan anda dengan teliti. Sekiranya pada 15 tetes keadaan kesihatannya sangat baik, pada 18 - baik, dan pada 22 keadaan menjadi lebih teruk (badan yang sakit terasa terlalu akut), anda harus berhenti dan berhenti mengambilnya selama beberapa hari, dan kemudian kembali ke dos yang selamat - 15 tetes - dan jadi jangan teruskan kurang dari enam bulan atau sehingga pulih.

Koleksi Herba "Herba Monastik 16" dari sekitar. George

Resipi ini disimpan di dinding biara Timashevsky. Ubat yang berkesan ini telah menyumbang kepada pemulihan sejumlah besar orang dengan diagnosis, yang menjadi alasan penolakan untuk membantu ubat rasmi..

Komposisi koleksi tindakan anti-barah:

kayu cacing pahit - 15 gr.;

rosehip, immortelle, bearberry, penggantian - 20 gram setiap satu;

yarrow, chamomile, calendula, thyme, kulit kayu buckthorn, tunas birch, bunga linden, creeper paya, motherwort - masing-masing 10 g;

Campurkan bahan mentah kering dan hancur dengan baik. Untuk menyediakan kuahnya, ambil 6 sudu besar (26 gram), tertidur di dalam mangkuk enamel, tuangkan 2.5 liter air mendidih. Letakkan bekas pada api kecil, takat didih tidak boleh melebihi 95 ° C, dan sejat selama 3 jam sehingga isipadu cecair dikurangkan separuh. Kaldu mesti pekat. Setelah sejuk, tapis kuahnya, tutup pinggan dengan ketat dan letakkan di dalam peti sejuk.

Kaedah penggunaan: disyorkan untuk minum kaldu dalam bentuk suam, 1 sudu 3 kali sehari, satu jam sebelum makan.

Kursus rawatan untuk tumor ganas harus berterusan selama 70 hari. Rehat selama 15 hari, dalam tempoh ini anda harus menjalani pemeriksaan, menderma darah untuk menentukan tahap hemoglobin dan jumlah leukosit. Walaupun kiraan darah telah kembali normal, selepas rehat, kursus mesti diulang.

Sekiranya penyakit lanjut dan barah peringkat lanjut, memerlukan sekurang-kurangnya satu tahun untuk memakan herba ini. Untuk tujuan pencegahan, untuk mengelakkan penyakit onkologi dan membersihkan darah, adalah berguna untuk melakukan kursus 30 hari sekurang-kurangnya 2 kali setahun. Dalam proses tindakan perubatan, banyak perhatian diberikan pada diet yang tidak termasuk makanan daging, rempah panas, roti putih ragi.

Rawatan barah dengan jus bit dan kubis

Jus yang baru diperah dari buah kubis, dan juga bit, digunakan sebagai agen antineoplastik melawan radiasi dan barah. Ini adalah ubat paling berpatutan yang boleh anda makan dan minum dalam jumlah yang tidak terhad. Kami memberi amaran kepada anda bahawa sebelum minum jus kubis, disarankan untuk berdiri di dalam peti sejuk supaya bahan mual hilang.

Jus bit: mengenai keajaiban bit dan kegunaannya untuk barah, baca di sini

Penting untuk memahami bahawa resipi ini telah disusun dari pelbagai buku herba, surat khabar kesihatan, atau surat khabar perubatan tradisional. Sebelum anda mula mengambil preskripsi ini, anda HARUS mengunjungi pakar onkologi anda!

Hanya selepas itu, tanpa menolak rawatan yang ditetapkan oleh doktor yang hadir, anda boleh mencuba resipi ini dan menggandakan kesan terapi..

Ingat bahawa keajaiban tidak berlaku, bahkan resipi berkesan seperti yang dinyatakan dalam artikel ini tidak menjamin anda penyembuhan sepenuhnya! Oleh itu, pastikan untuk menggabungkan penggunaannya dengan rawatan utama.!

Sumber: Surat khabar HLS, penyembuh surat khabar All-Ukraine "Babushka", blog ahli biologi Frolov Yu..

Artikel itu membantu - kongsi dengan rakan anda:

9 mitos mengenai diet rendah karbohidrat

10 faedah kesihatan raspberi yang mengagumkan

Dalam struktur penyakit onkologi, ini adalah salah satu patologi yang paling biasa. Kanser paru-paru didasarkan pada degenerasi ganas tisu paru-paru dan gangguan pertukaran udara. Penyakit ini dicirikan oleh kematian yang tinggi. Kumpulan risiko utama adalah perokok lelaki berumur 50-80 tahun. Ciri moden.

Kanser payudara adalah barah yang paling biasa berlaku pada wanita. Urgensi penyakit ini meningkat pada akhir tahun tujuh puluhan abad yang lalu. Penyakit ini dicirikan oleh lesi wanita yang berumur lebih dari lima puluh tahun..

Kanser perut adalah transformasi malignan sel-sel epitel gastrik. Dalam 71-95% kes, penyakit ini dikaitkan dengan lesi dinding perut oleh bakteria Helicobacter Pylori dan merujuk kepada penyakit onkologi biasa pada orang berusia 50 hingga 70 tahun. Pada lelaki, barah perut didiagnosis 10-20% lebih kerap daripada pada wanita pada usia yang sama.

Kanser serviks (barah serviks) adalah penyakit onkoginekologi yang bergantung kepada virus. Tumor primer adalah tisu kelenjar degenerasi (adenokarsinoma) atau karsinoma sel skuamosa epitel organ genital. Wanita berumur 15 hingga 70 tahun sakit. Antara usia 18 dan 40 tahun, penyakit ini merupakan penyebab utama kematian awal..

Kanser kulit adalah penyakit yang berkembang dari epitel skuamosa berstrata, yang merupakan tumor malignan. Selalunya ia muncul di kawasan kulit yang terbuka, kemunculan tumor di wajah sangat tinggi, hidung dan dahi, serta sudut mata dan telinga, paling mudah terdedah. Tubuh "tidak menyukai" formasi seperti itu dan terbentuk.

Kanser usus adalah transformasi malignan epitel kelenjar, terutamanya pada usus besar atau rektum. Pada peringkat pertama, gejala lambat adalah ciri, mengalihkan perhatian dari patologi utama dan menyerupai gangguan saluran gastrousus. Kaedah rawatan radikal terkemuka - pembedahan tisu yang terjejas.

Berikut adalah kaedah rawatan onkologi saya yang telah disemak pada tahun 2016 http://rezeptik.ru/lechenie-raka-pizhmoj-polynyu-i-glinoj/ Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan - tulis.

© Vladimir Mikhailovich Obraztsov [email protected]

Mengumpulkan Zdrenko, mungkin seseorang akan berguna:
GATHERING ZDRENKO
Koleksi nombor 1
1. Rimpang calamus - 20 gr
2. Althea root - 20 gr
3. Akar barberry -20 gr
4. Rimpang dengan akar Valerian -20 gr
5. Rimpang dengan akar Elecampane -20 gr
6. Rhizome Iris kuning (iris) -20g
7. Rimpang dan akar Meadowsweet enam-kelopak-20 gr
8. Akar Comfrey keras -20 gr
9. Buah Juniper -20 gr
10. Buah Joster -50 gr

Koleksi nombor 2
1. Herba Avran -1.5 gr
2. Herba adonis - 3,5 g
3. Daun jelatang -3.5 gr
4. Ramuan lily lembah -3,5 gr
5. Daun Peppermint -3.5g
6. Bunga tans -3.5 gr
7. Daun Butterbur (hibrida podbela hibrid) -3.5g
8.Motherwort herba -3.5gr
9. Bunga kamomil -3.5 gr
10. Rumput burung Highlander (knotweed) -3.5 gr
11. Bunga kuning -3.5g
12. Daun sage -3.5 gr
13. Bunga Pasir Immortelle -3.5 gr
14. Kayu cacing gandum (Chernobyl) -3.5 gr
15. Grurr Burrows -3.5 gr
16. Ramuan ekor kuda -3.5 gr
17.Grass Basil Minor -3.5 gr
18.Laxman's Tenacious Grass -3.5g
19. Herba Zopnik tusuk -3.5 gr
20. Grass Potentilla silver -3.5 gr
21. Rumput bunga tahunan Kering -3.5 gr
22. Herba Sage Ethiopia -3.5g

KAEDAH MEMASAK
Set yuran terdiri daripada: satu paket pengumpulan akar dan buah-buahan (koleksi No. 1 - 270 g) dari pakej kedua koleksi ramuan (koleksi No. 2 - 75 g - dibahagikan kepada dua beg 32.5 g)
Kalium asid nitrik - 450 gram dan asid salisilik -9 gram.
MEMASAK:
Isi pakej Koleksi No. 1 (akar dan buah-buahan) dimasukkan ke dalam periuk enamel dan tuangkan empat liter air, panaskan hingga mendidih, rebus selama 30 minit, tambahkan kandungan satu bungkusan No. 2, rebus selama tiga puluh minit lagi. Kemudian toskan cecair dan saring melalui tiga lapisan kain kasa. Tambahkan 3.5 liter air ke jisim yang tersisa setelah pengeringan dan rebus selama 30 minit lagi, kemudian muatkan separuh kedua koleksi No. 2 di sana dan rebus lagi selama 30 minit dan juga saring melalui tiga lapisan kain kasa.
Larutkan 450 gram kalium asid nitrik dan 9 gram asid salisilik dalam longkang kedua yang panas.
Pasang longkang pertama ke larutan, tambahkan, jika perlu, air rebus hingga jumlah keseluruhan 6 liter. Campurkan dengan teliti, tuangkan ke dalam botol kaca gelap dengan kapasiti 0,5-1 liter dan tutup dengan penyumbat tanah atau gabus dengan lapisan kertas perkamen.
PENYIMPANAN:
Campuran siap disimpan pada suhu bilik, dilindungi dari cahaya. Hayat rak tiga bulan.
Semasa penyimpanan, endapan kecil atau filem kecil mungkin terbentuk di permukaan ubat, yang tidak mengubah sifatnya dan tidak menjadi penghalang penggunaannya..
NOTA:
Memohon seperti yang diarahkan oleh doktor dan di bawah pengawasan perubatan.
Kecuali dinyatakan sebaliknya - 2-3 kali sehari untuk gelas ¼ segi (5 gram) 220-30 minit sebelum makan.
Kursus rawatan adalah tiga bulan dengan rehat 2 hari setiap 10 hari.
Sekiranya terdapat kesan sampingan semasa mengambil ubat - melemahkan aktiviti jantung, penurunan tekanan darah - ubat harus segera dihentikan.

Tinjauan Rawatan Kanser: Perubatan Tradisional dan Doktor

Ramai pesakit mula melawan pembentukan barah menggunakan kaedah tradisional. Sudah tentu, sebilangan ramuan, salap dan tincture sebenarnya dapat membantu melawan barah. Tetapi anda perlu melakukan ini bersamaan dengan rawatan utama dan di bawah pengawasan ketat doktor..

Rawatan onkologi dengan ubat-ubatan rakyat tidak hanya digunakan di negara kita, tetapi juga di barat. Ia juga sering dilakukan di China, Korea, Amerika, Kanada, dll. Setiap orang mempunyai resipi masing-masing untuk sebarang barah, tetapi kami akan memberitahu anda dan memberitahu anda mengenai kaedah rawatan yang benar-benar berkesan yang kami warisi dari nenek moyang kami.

  1. Secara ringkas mengenai onkologi
  2. Terapi perubatan
  3. Kaedah umum
  4. Tugas
  5. Langkah-langkah
  6. ASD 2-F
  7. Propolis
  8. Hemlock
  9. Chaga
  10. Celandine
  11. Kaldu monastik
  12. Jus bit dan kubis
  13. Terbang agaric
  14. Bawang putih
  15. Juniper
  16. Serigala serigala
  17. Kulit kayu oak
  18. Vodka dengan cahaya bulan
  19. Balsem ajaib
  20. Elderberry hitam
  21. Berus Sage

Secara ringkas mengenai onkologi

Kanser adalah neoplasma malignan yang tumbuh di luar kawalan kerana mutasi sel yang sihat. Tumor menembusi ke tisu terdekat, dan seterusnya ke organ dan kelenjar getah bening. Pada peringkat terakhir, kepingan neoplasma terkoyak dan diangkut melalui sistem darah atau limfa ke organ yang jauh dan sudah tumbuh di sana (metastasis).

Terapi perubatan

Strategi rawatan bergantung pada tahap penyakit onkologi, penyetempatannya, keagresifan, dll. Tugas doktor adalah untuk memusnahkan sel barah, mencegah penyebaran metastasis dan menyembuhkan pesakit.

Cara yang berkesan

  1. Pembedahan - pembedahan untuk membuang tumor biasanya berlaku pada tahap 1 dan 2, ketika tidak ada metastasis dan ketika tumor dapat dikesan semula.
  2. Kemoterapi - reagen kimia diperkenalkan ke dalam badan yang bertujuan untuk memusnahkan sel barah yang belum matang. Sapukan seperti sebelum pembedahan untuk mengurangkan tumor ke ukuran yang boleh dikendalikan. Oleh itu, untuk menyelesaikan fokus yang tinggal dan mengelakkan binatang itu kembali.
  3. Radioterapi - Penyinaran dengan alpha, beta, sinar gamma, proton, dan zarah kecil lain untuk membunuh sel barah yang nampaknya sangat sensitif terhadap radiasi. Kemoterapi dan radiasi sering digunakan sebagai tambahan.
  4. Imunoterapi - meningkatkan imuniti, yang juga mula melawan kejahatan.

Ini bukan semua kaedah rawatan, tetapi kami telah menyenaraikan kaedah paling asas yang sering digunakan dalam rawatan barah. Malangnya, di Rusia tahap perubatan dan onkologi lebih rendah daripada di Barat, di mana penggunaan kaedah rawatan eksperimen telah mencapai tahap yang tinggi dan kadar kematian akibat barah lebih rendah di sana. Selanjutnya dalam artikel kami, kami akan memberitahu anda bagaimana anda dapat melawan barah dengan ubat tradisional.

AMARAN! Anda mesti memahami bahawa rawatan barah primer harus dilakukan di hospital di bawah pengawasan pakar onkologi yang berkelayakan. Sebelum menggunakan, tincture, salap dan semua perkara lain yang dinyatakan di bawah, adalah mustahak anda berunding dengan rasp. Oleh kerana beberapa ubat dan penyakit onkologi tidak bertolak ansur dengan kaedah rawatan tertentu.

Kaedah umum

Otto Warburg, salah seorang pemenang Nobel, baru-baru ini membuat teori seperti itu bahawa tumor barah adalah hasil percambahan koloni Trichomonas. Walaupun teori ini belum terbukti, tetapi berlaku.

Tugas

  • Kurangkan kepekatan toksin, protein dan antibodi dalam darah yang merembeskan tumor.
  • Neoplasma tumbuh ke tisu berdekatan dan menyebabkan keradangan teruk. Anda perlu membuangnya dengan cepat dan cekap.
  • Mengurangkan dan membekukan kadar pertumbuhan sel barah.
  • Meningkatkan keadaan imuniti dan menggantungnya, untuk melawan penyakit.
  • Mempercepat pembuangan toksin dari badan.
  • Rangsangan hati dan saluran gastrousus.
  • Mempercepat metabolisme dan pertumbuhan semula sel yang sihat.
  • Menghilangkan rasa sakit dan gejala yang tidak teratur.
  • Tingkatkan kehidupan pesakit pada peringkat terakhir.
  1. Kami memperkenalkan produk yang mengandungi yodium ke dalam makanan: alga, ikan tanpa lemak, rumput laut, dll. Anda boleh mencairkan 1 tetes yodium dalam 250 ml air dan meminumnya setiap hari atau mengambil ubat seperti iodomarin.
  2. Merebus: chaga, dogwood, burdock, daun birch, elderberry, dll..
  3. Vitamin B17 adalah vitamin anti-barah. Cukup mudah untuk mendapatkannya.
  4. Trichomonas hidup di seluruh badan. Untuk menyingkirkannya, anda perlu memasukkan biji rami, bunga matahari atau minyak lain ke dalam mulut anda dan tahan selama 12-22 minit, dan kemudian memuntahkannya.
  5. Kami membeli mengikut arahan, kami mengambil ubat yang melawan Trichomonas. Contohnya - Trichopol.
  6. Sel-sel barah berkembang dan tumbuh dengan cepat di persekitaran yang berasid. Matlamat kami adalah untuk menurunkan keseimbangan kepada alkali. Ramai dengan cara ini cuba mengekang pertumbuhan dengan soda. Tetapi kami akan memberitahu anda mengenai penggunaan kalsium. Masalahnya ialah ia sangat tidak diserap tanpa magnesium. Magnesium banyak terdapat pada ramuan segar. Kita juga memerlukan kalsium ionik, yang banyak terdapat di bahagian atas lobak. Dan di samping itu, kita memerlukan magnesium dari hijau: pasli, dill, bawang, selada, dll..
  7. Elakkan makanan yang layak: daging berlemak, daging babi, susu, krim, roti, roti, tepung, gula-gula, kek, pastri, dll..

ASD 2-F

Ia adalah ubat imunostimulasi yang digunakan dalam perubatan veterinar. Banyak yang mendapati penggunaannya dalam memerangi tumor barah dan ubat ini boleh dikaitkan dengan ubat alternatif anti-barah. Ramai orang mengatakan bahawa walaupun pada tahap 1, ubat ini membantu membubarkan tumor. Ini sangat meningkatkan sistem imun, yang mula menyerang sel barah.

Anda boleh membelinya di mana-mana farmasi veterinar dan ubat untuk barah sangat murah. Ia mempunyai bau makanan tulang tertentu. Selain onkologi, ia boleh diambil begitu sahaja untuk meningkatkan imuniti.

  1. Tuang 1/3 cawan air setengah jam sebelum makan.
  2. Masukkan 15-20 titis ke dalamnya.
  3. Cubit hidung agar tidak berbau dan minum.
  4. Sekiranya lidah anda terbakar, minum banyak air..
  5. Ia mesti digunakan untuk pesakit barah 2 kali sehari, untuk pencegahan biasanya 1 kali. Kami minum selama 5 hari, kemudian kami berehat selama 3 hari dan seterusnya selama 3 bulan. Kemudian berehat selama 2-3 minggu.

Propolis

Ubat yang baik dan baik yang dapat melambatkan pertumbuhan sel barah dan meningkatkan metabolisme tisu yang sihat. Kami mengambil propolis tulen dan 5-6 gram 60 minit sebelum makan 3 kali pada waktu pagi, pada waktu makan tengah hari dan sebelum makan malam.

Mentega

  1. 1 kg mentega, masukkan api dan didihkan. Mengeluarkan dari dapur.
  2. 160 g kisar propolis pada parut atau dalam pengisar dan masukkan minyak panas.
  3. Kacau sehingga jisimnya homogen..
  4. Kaedah pemakaian: 1 s.l. sebelum makan 3 kali sehari.

Salap

  1. Kami mengambil 10 gr. serbuk veselka dan kacau dengan 100 gr. minyak propolis (resipi sebelumnya).
  2. Ia membantu kanser kulit dan payudara dengan baik. Hanya lumurkan kawasan yang terjejas.

Hemlock

Ubat yang sangat baik yang dapat membantu walaupun pada 4 peringkat karsinoma: hati, perut, saluran gastrointestinal, esofagus, dan karsinoma payudara. Perkara yang paling penting adalah tidak meningkatkan dos, kerana dos berlebihan akan memburukkan keadaan anda.

  1. Potong pucuk hemlock dengan halus dan isi dengan 3 L. 1/3 balang.
  2. Isi hingga penuh dengan vodka atau moonshine dan tutup dengan penutup yang ketat.
  3. Sejukkan selama 20 hari.
  4. Kacau kandungannya setiap hari untuk menaikkan sedimen.
  5. Tambahkan 1 titis hingga 300 ml air tulen dan ambil sebelum sarapan. Keesokan harinya, sudah 2 tetes, dan dengan itu kami meningkatkan dos harian hingga 40 tetes pada hari keempat puluh. Kemudian kami berehat selama 3 hari dan pergi ke arah yang bertentangan dengan satu penurunan.

Jamur Chaga birch tinder membantu pertumbuhan barah, meningkatkan imuniti, mempercepat metabolisme, menurunkan gula darah dan merosakkan sel barah. Kami mengingatkan anda bahawa anda perlu mengumpulkan chaga pada awal musim luruh.

  1. Ambil balang tiga liter dan isi 1/5 chaga kering yang dihancurkan.
  2. Isi ke bahagian atas dengan air suam bersih.
  3. Tutup dan letakkan di tempat yang sejuk dan gelap selama 2 hari.
  4. Terikan dan goncangkan infusi.
  5. Minum 20 ml tincture 3 kali sebelum makan. Warna seperti itu disimpan hanya selama 4 hari, maka anda perlu membuat yang baru.

NOTA! Cendawan itu sendiri secara dramatik menurunkan kadar gula darah, jadi mustahil untuk menyuntik glukosa semasa mengambilnya. Penggunaan antibiotik juga dikontraindikasikan..

Celandine

  1. Kami mengumpulkan celandine pada awal musim panas - pada bulan Jun.
  2. Potong celandine halus dengan akar dan peras jusnya sendiri melalui kain cheesecloth.
  3. 0.5 liter. tuangkan jumlah vodka yang sama.
  4. Kami menutup dan meletakkan selama sebulan di tempat yang sejuk dan gelap.
  5. Ini harus diambil seperti berikut: 1 tetes segelas air. Setiap hari meningkatkan dos sebanyak 1 penurunan menjadi 25. Sekiranya anda merasa lebih teruk, rasa mual, mengantuk, keletihan muncul, maka hentikan pengambilannya selama 2-3 hari.

NOTA! Tumbuhan itu sendiri melawan barah, tetapi sangat beracun dan overdosis yang teruk boleh menyebabkan kematian. Selain itu, kilang itu sendiri tidak dapat diambil di beberapa wilayah di Rusia. Hanya boleh diminum setelah berjumpa doktor.

Kaldu monastik

  1. Kami mengambil ramuan utama untuk barah - masing-masing 10 gram. chamomile, yarrow, thyme, buckthorn bark, calendula, birch tunas, bunga linden, motherwort paya, 35 gram bijak, 15 gram kayu cacing pahit, masing-masing 20 gram. immortelle, rosehip, string, bearberry, 25 gr. jelatang. Keringkan, potong halus dan campurkan semuanya.
  2. Kami mengambil 6 s.l. pengumpulan herba dan tuangkan 2.5 liter air. Kami meletakkan api yang sangat rendah selama 3 jam.
  3. Biarkan sehingga sejuk dan tapis. Tutup dalam pinggan tebal dan masukkan ke dalam peti sejuk.
  4. 60 minit sebelum makan 1 sudu kecil. kuahnya. Kami menggunakan infus selama dua bulan, kemudian kami berehat setengah bulan, dll..

Jus bit dan kubis

  1. Kisar kubis dan perah jusnya, sebisa mungkin.
  2. Kami melakukan perkara yang sama dengan bit..
  3. Terikan dan keluarkan pulpa.
  4. Kami meletakkan di dalam peti sejuk semalaman.
  5. Mulakan dengan 100 ml sehari sebelum makan 1 kali sehari jus satu dan kedua.

Terbang agaric

Bagus untuk kanser perut, laring dan gastrousus.

  1. Isi balang liter dengan penutup cendawan.
  2. Isi dengan air bersih dan suam.
  3. Kami meletakkan di tempat yang gelap dan sejuk selama 1 bulan.
  4. Kami menapis dan memasukkan ke dalam peti sejuk pada suhu -5 darjah.
  5. 1 titis setiap 100 ml air satu jam sebelum sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kami meningkatkan dos dengan penurunan setiap hari. Selepas 20 hari kami berehat selama seminggu dan meneruskannya.

NOTA! Sebelum menggunakan dan merawat, pastikan untuk berjumpa doktor, kerana dalam beberapa penyakit onkologi, tincture tidak dapat digunakan.

Bawang putih

Bawang putih adalah ubat rakyat untuk sebarang barah. Perkara yang paling penting adalah memilih dos yang betul, lakukan semuanya mengikut arahan dan kemudian ia akan menyembuhkan penyakit.

Nombor resipi 1

  1. Kacau 500 gram madu dan 200 gram jus bawang putih.
  2. Kami meletakkan mandi air selama 35 minit.
  3. Kami mengeluarkan busa.
  4. Ambil 1c l. 20 minit sebelum makan 3 kali sehari.

Nombor resipi 2

  1. 250 gram bawang putih, masing-masing 25 gram. St. John's wort, halia, akar salodka, 200 gr. kacang hazel dan 300 gr. walnut. Kisar dalam pengisar atau parut.
  2. Campurkan dengan 1 liter madu.
  3. Kami memasukkan ke dalam peti sejuk.
  4. 1 s.l. sebelum makan setiap hari.

Kanser perut

  1. Kami membakar linden dan mengambil baki arang batu.
  2. Tolak ke serbuk.
  3. Campurkan jus bawang putih dalam nisbah 1 hingga 1.
  4. Letakkan di permukaan rata dan biarkan kering sepenuhnya di bawah sinar matahari di tempat yang kering.
  5. Tambah 75 gr. damar dan campurkan serbuk itu sendiri.
  6. Gulung isi ke dalam kacang polong dan gulung tepung jagung. Minum 1 tablet 30 minit sebelum makan.

Untuk barah laring dan paru-paru

  1. Kami mengambil 10 gr. Akar Altai, chamomile dan juniper.
  2. Masukkan bawang putih keseluruhan.
  3. Kacau dan tuangkan 1.5 liter air.
  4. Kami masukkan api kecil dan masak selama 15 minit.
  5. Untuk membilas, bilas dengan kaldu 100%. Untuk menghirup, hembus kuah panas dengan tuala selama 20 minit.

Juniper

  1. Ambil balang 1 liter dan isi 1/3 dengan juniper.
  2. Isi bakinya dengan anggur yang kuat (12 RPM atau lebih).
  3. Tutup rapat dan masukkan ke dalam almari selama 14-16 hari.
  4. Masukkan dua kepala bawang putih cincang dan letakkan di sana lagi selama 12 hari.
  5. Kami menerima 50 gr. selepas makan pada waktu pagi dan petang.

Serigala serigala

  1. Tuangkan 200 gram kulit kayu cincang dengan vodka.
  2. Kami meletakkan dua minggu.
  3. 1 titis segelas air sebelum makan, sekali sehari. Tambahkan 1 titis setiap hari sehingga 25.

Kulit kayu oak

Digunakan untuk barah laring, tekak, lidah.

  1. Kami mengumpulkan kulit kayu oak. Sebaiknya lakukan ini pada bulan Ogos..
  2. Kisar secepat mungkin dan masukkan dengan api kecil selama 30 minit.
  3. Kemudian masukkan 3 sudu besar. madu dan satu kepala bawang putih halus dan rebus selama 5 minit.
  4. Campurkan 100 ml elixir dengan 1 gelas air. Membuat bilas.

Vodka dengan cahaya bulan

  1. Pukul 40 ml minyak sayuran dengan 30 ml vodka atau moonshine.
  2. Kami minum semuanya dalam satu tegukan dengan perut kosong 3 kali sehari.
  3. 10 hari, rehat 5 hari, dll..

Balsem ajaib

  1. 45 gram yarrow, kerucut pain dan pinggul mawar, 8 gram. kayu cacing, 200 gr. chaga.
  2. Letakkan semua kandungan dalam 3 liter. bank.
  3. Tuangkan ke dalam tong dan panaskan dengan api kecil selama 3 jam.
  4. Letakkan di tempat yang hangat selama sehari.
  5. Saring dan tambahkan setengah liter madu, 250 ml cognac tulen, 20 ml jus aloe.
  6. 1 sudu kecil 3 kali sehari 1.5 jam sebelum makan.

Elderberry hitam

  1. Ambil sebarang bekas kaca.
  2. Tuangkan 1 cm beri, kemudian 1 cm gula dan seterusnya, bergantian sehingga balang penuh.
  3. Letakkan di tempat yang gelap selama 3 bulan.
  4. 1 s.l. tiga kali sehari sebelum makan.

Berus Sage

Baik untuk barah serviks.

  1. Tuangkan dua gelas air dan 2 sudu besar ke dalam bekas. rumput kering.
  2. Rebus selama 10 minit.
  3. Kami tunggu sehingga sejuk dan tapis.
  4. Kami minum 30 minit sebelum makan malam, sarapan dan makan tengah hari.

Sekiranya anda menambah 1 liter pada awalnya. air, maka tincture itu sendiri boleh diambil di dalam faraj menggunakan enema.

Bagaimana barah dirawat dengan ubat-ubatan rakyat

Banyak negara telah belajar untuk merawat barah tanpa menggunakan ubat arus perdana. Kadang-kadang, kemungkinan ubat-ubatan rakyat mengejutkan. Sebagai contoh, pada awal abad ke-20, penyembuh Rusia merawat barah dengan mudah dan sederhana, dan tidak menganggapnya sebagai penyakit serius dan serius.

Pada masa lalu, penyakit seperti kudis, kolera, wabak, cacar atau campak, dll. menggembirakan sesiapa sahaja, kerana orang tahu betul bahawa tidak ada ubat yang dapat menyembuhkan penyakit ini. Satu-satunya pencegahan dan keselamatan dari penyakit ini adalah kebakaran dan orang-orang membakar rumah-rumah orang mati, perkakas, pakaian dan makanan mereka. Tetapi seiring berjalannya waktu, umat manusia belajar untuk menyingkirkan penyakit ini. Nama penyakit ini, yang kononnya tidak dapat diatasi oleh perubatan moden hari ini adalah "barah".

Pada masa yang sama, banyak negara telah belajar untuk merawat barah tanpa menggunakan ubat rasmi. Kadang-kadang, kemungkinan ubat-ubatan rakyat mengejutkan. Sebagai contoh, pada awal abad ke-20, penyembuh Rusia merawat barah dengan mudah dan sederhana, dan tidak menganggapnya sebagai penyakit serius dan serius. Baru kemudian, dengan kekuatan Bolshevik yang berkuasa, ketika sebagian besar penyembuh rakyat ditembak, barah menjadi "tidak dapat disembuhkan." Dari semua perkara di atas, kita dapat menyimpulkan: Penyembuh rakyat Rusia mengetahui sifat barah dan tahu bagaimana mengatasinya.

Pemangkin permulaan barah adalah kulat Candida albicans, yang hidup di mana-mana badan manusia dan merupakan agen penyebab kandidiasis. Oleh itu, untuk menjangkiti mana-mana orang dengan tumor ganas, dua faktor sudah cukup: kekurangan vitamin B17 dan sistem kekebalan tubuh yang lemah, yang tidak dapat meneutralkan tindakan dan pembiakan kulat. Vitamin B17 adalah faktor utama yang menghalang tumor malignan di dalam badan. Sekiranya vitamin ini mencukupi, sistem imun yang lemah dapat mengatasi penyakit kulat..

Pendekatan Amerika untuk Rawatan Kanser

Video mengenai vitamin B17 yang terdapat di lubang aprikot dan penangkaran liar dan haiwan tidak pernah mendapat barah, hati panjang (rata-rata 160 tahun) mengenai roti yang sihat, sastera yang disyorkan, bagaimana menipu tubuh dengan memberikan racun, bagaimana iklan membuat perkaitan tentang kegunaan racun (rokok, bir), dan pada akhirnya jawapan yang menarik untuk soalan: Bagaimana anda tahu, jika anda belum mencubanya, anda tidak akan menyukainya (Vitamin B17 melawan barah 8 min. 1 saat.).

Amygdalin (dari bahasa Yunani - badam) - gencibioside asam mandelat nitril C20H27NO11, glikosida yang terkandung dalam biji banyak tumbuhan dari genus Plum (dari Latin Prunus), memberi mereka rasa pahit. [2]

Plum (lat. Prnus) adalah genus tumbuhan, merangkumi spesies seperti plum rumah, ceri, pic, aprikot, badam, ceri manis dan lain-lain. Kira-kira seratus spesies plum diketahui, disebarkan terutamanya di kawasan beriklim utara di dunia. [2]

Sekiranya anda cuba menaip di Google (google.com), vitamin B17, anda dapat melihat iklan untuk Cytopharma (cytopharma.com) yang membuat persediaan yang mengandungi vitamin B17 di Mexico. Kandungan amigdalin yang tinggi bertujuan untuk memerangi barah. Amygdalin mula bertindak 3 jam selepas pentadbiran!

Amigdalin B17 (500 mg) 100 tablet berharga lebih kurang 6000 - 8000 Ross. rubel

Suntikan Amigdalin 10 ampul (3 g) berharga lebih kurang 7000 - 8200 Ross. rubel

Novodalin B17 100 tablet (100 mg) berharga lebih kurang 2900 - 5200 Ross. rubel

Kernel aprikot (1 lb = 0,45359237 kg) berharga kira-kira 900 - 1700 rusia. rubel [3]

Mengiklankan amigdalin sebagai agen anti-barah dianggap klasik dan salah satu contoh quackery yang paling menguntungkan. Pengedar ubat tersebut diadili.

Dengan nama dagang "laetril", amygdalin dipromosikan oleh wakil "ubat alternatif" sebagai ubat seperti vitamin (yang disebut vitamin B17) dan agen antikanker. Oleh itu, secara kategorinya ditolak oleh komuniti saintifik dan perubatan, khususnya Pentadbiran Makanan dan Dadah AS (FDA), Persatuan Kanser Amerika, dan Persatuan Perubatan Amerika (AMA) sebagai toksik dan bukan antikanker. Kes keracunan dengan laetrile diketahui, termasuk ketika dikombinasikan dengan dosis tinggi vitamin C, yang mengurangkan tahap sistein dalam tisu, yang mengikat hidrogen sianida secara in vivo.

Sebuah video mengenai polisi perubatan dengan fokus pada barah... banyak yang hidup lebih baik dengan penyakit ini daripada mereka yang merawatnya. Kudis, pellagra, barah. Hanya haiwan peliharaan yang mendapat barah. Bagaimana alam semula jadi mengatasi barah. Petua Perkadaran: Berapa biji yang boleh anda makan dari sebiji epal? Berapa banyak pembedahan kanser yang diperlukan? Rujukan dibuat kepada doktor dan literatur yang dapat membantu dalam pencegahan dan rawatan barah. (Edward Griffin - Dunia tanpa barah 55 min. 28 saat.)

Apa sayur-sayuran dan buah-buahan yang mengandungi vitamin B17?

Ternyata ia tidak dijumpai pada tomato, timun, atau tanaman lain yang ditanam di kebun kita. Ini hanya terkandung dalam buah boyarka bersama dengan biji, dalam biji ranetka, di pohon apel yang ditanam dan liar, dalam biji pir, aprikot dan plum, dan kacang almond..

Itulah sebabnya sebilangan saintis yang korup mulai menulis puluhan artikel mengenai bahaya kernel plum dan biji aprikot.

Berikut adalah beberapa daripadanya:
Apa faedah biji aprikot untuk tubuh kita dan apa mudaratnya??
Kerosakan biji aprikot dari sudut pandang biokimia
Mengapa terdapat kerosakan pada biji aprikot dalam pemakanan manusia?
Keburukan biji aprikot dari sudut pandang Ayurveda

Ia akan berguna untuk membaca:
Kebaikan dan bahaya kernel aprikot
Elizabeth II menangkap penjaga mencuri kacang

Diduga, semua biji ini mengandung sianida beracun yang terlalu banyak, yang "meracuni tubuh manusia, merosakkan hati, pankreas dan organ pembentuk darahnya." Jelas bahawa ini adalah perintah untuk mewujudkan kekurangan vitamin B17 dalam tubuh manusia..

Memandangkan bahawa manusia moden hidup dalam tekanan yang berterusan, dan tekanan, seperti yang anda ketahui, menghancurkan sistem kekebalan tubuh, di samping itu, sistem kekebalan tubuh dimusnahkan oleh GM dan kimia makanan, maka tidak sukar untuk meneka dari mana kita mendapat begitu banyak pesakit barah. Satu perinciannya menarik: tiga abad yang lalu, vitamin ini terdapat dalam sayur-sayuran, epal, dan pir, di dalam pulpa itu sendiri, tetapi dengan penciptaan varietas baru, vitamin B17 hanya ada di benih tanaman ini.

Itulah sebabnya, walaupun pada abad ke-17, barah hanya terdapat pada penduduk bandar, dan pada masa itu, jarang sekali..

Bagaimana penyembuh Rusia merawat penyakit ini? Terdapat beberapa rawatan untuk barah...

1. Resipi diambil dari laman web rasmi Georgy Alekseevich Sidorov dari artikel "Rawatan penyakit" yang tidak dapat disembuhkan "
Penyembuh tradisional memahami bahawa perkara utama dalam rawatan penyakit adalah sistem imun manusia. Oleh itu, pada awal rawatan, kami berusaha memaksimumkannya..

Untuk melakukan ini, mereka mengambil madu Mei atau Jun, 1 kg, melarutkannya dalam 1 liter anggur anggur atau vodka, menggulung 1 kg pohon merah (agave) di sana, kadang-kadang 2 daun ficus dimasukkan. Pastikan untuk menambah komposisi 50g hutan kering atau ekor kuda padang rumput dan 20-50g celandine. Kadang-kadang celandine diganti dengan buttercup padang rumput mentah.

Racun celandine dan buttercup berfungsi sebagai pembunuh kulat barah, dan semua ramuan lain menguatkan sistem imun manusia, di samping itu, berfungsi sebagai balsem dalaman untuk penyembuhan luka yang disebabkan oleh tumor.
Semasa komposisi dipasang, ia diletakkan di tempat yang gelap dan berkeras selama 12 hari. Kemudian infusi ini diminum 3 kali sehari, satu jam sebelum makan. Beberapa penyembuh tradisional menambah daun birch kering atau segar ke dalam komposisi ini, 50g, jumlah yang sama ditambahkan ke wort atau thyme St. John. Semua ini meningkatkan keberkesanan balsem dan membantu tubuh menyingkirkan penyakit dengan lebih cepat. Tetapi ini hanya separuh pertama rawatan..

Separuh masa kedua terdiri daripada makan 20-50 biji buah plum, aprikot, badam atau buah persik 3 kali sehari. Penting untuk diketahui bahawa semua biji ini diambil dari buah segar atau kering yang belum menjalani rawatan panas. Penyembuh tradisional tahu betul bahawa tulang ini mengandungi racun yang kuat, tetapi mereka juga tahu apa yang baru dipelajari oleh sains moden..

Fakta bahawa racun ini, sianida, sama sekali tidak mempengaruhi tubuh manusia, kerana berkaitan dengan bahan yang meneutralkannya. Racun ini hanya berfungsi pada tumor penyebab penyakit, tetapi tidak pada tubuh manusia. Ternyata biji plum, aprikot dan buah persik tidak hanya membekalkan tubuh dengan vitamin B17, tetapi juga memusnahkan barah dengan racunnya..

Terapi sedemikian memungkinkan untuk menyembuhkan seseorang dari tumor ganas dalam masa enam bulan. Sebagai tambahan, pesakit disyorkan untuk mandi wap dan kemudian mandi dengan air ais, menunggang salji. Kadang-kadang dia dipaksa mencuci air setelah tidur, dan kemudian digulung menjadi mantel bulu yang hangat. Semua ini dilakukan untuk memaksimumkan penguatan sistem imun..

Ada cara lain untuk menyingkirkan penyakit serius. Ia lebih sederhana, tetapi memerlukan kemahuan yang kuat dari pesakit. Biasanya Pomors diperlakukan dengan cara ini. Seperti yang anda ketahui, orang tidak membiak lebah di pesisir Laut Putih, terutamanya kerana mereka tidak mempunyai tanaman selatan seperti lidah buaya atau ficus. Oleh itu, di tempat-tempat itu, orang-orang Rusia, setelah jatuh sakit dengan barah, makan buah boyarka bersama dengan biji, yang juga mengandung vitamin B17, minum rebusan chaga dengan susu, makan buah-buahan epal liar dalam jumlah besar bersama dengan biji dan melakukan latihan fizikal, dan untuk segalanya kumpulan otot.

Daripada dumbbells dan barbell, batu, beg pasir, batu pasir dan batang besi digunakan. Apa yang dilakukannya? Ternyata semasa aktiviti fizikal, otot manusia kehilangan sejumlah besar protein, begitu banyak protein sehingga orang yang sakit tidak dapat mengisinya melalui makanan. Oleh itu, badan mula bertindak dengan cara tersendiri.

Ia menghasilkan sel pembunuh yang memakan protein tumor, mengubahnya menjadi asid amino untuk membina otot. Itulah sebabnya kecergasan dan pembina badan moden hampir tidak pernah menghidap barah, walaupun mereka tidak memakan makanan yang mengandungi vitamin B17. [1]

2. Resipi diambil dari laman web yang dikhaskan untuk "Perubatan Tradisional dan Onkologi." Anikeeva Gennady Ivanovich - Rawatan barah dengan madu wain, resipi A. R. Taraban "

Wain madu Tarabanovsky sangat sesuai untuk digabungkan dengan infus anti-kanser berikut.

Resipi infus anti-kanser:

  • 3 sudu besar ramuan wort St. John;
  • 2 sudu daun blackberry
  • 1 sudu lungwort perubatan.
  • 2 sudu bunga jelatang;

Wain madu Tarabanovskoe

Kisar semua komponen, campurkan dan tuangkan 1 -1 cawan air mendidih. Tegaskan sebagai teh dan minum 1 gelas 3 kali sehari, jika sesuai. Dalam kes ini, selang antara pengambilan wain madu dan infusi adalah sekitar 1.5-2 jam.
Sekiranya tidak ada keseluruhan koleksi, maka anda boleh membuat daun blackberry dan strawberi dan menggunakannya sebagai ganti teh.

Untuk menyediakan wain madu menurut Taraban, anda perlu mengambil lembangan tembaga dan kendi tanah.

Tuangkan tiga belas liter air sumur atau mata air ke dalam lembangan tembaga dan didihkan. Walaupun air belum mendidih, tuangkan 6 gelas madu bunga semula jadi berkualiti tinggi ke dalamnya dan reneh selama 1.5 jam, membuang dari semasa ke semasa busa kotor dari permukaan, sehingga kemudian tidak akan ada komplikasi semasa pematangan anggur. Tuangkan larutan madu rebus ke dalam bejana tanah dan biarkan sejuk di dalam periuk ini hingga suhu sup suam, di mana lemak belum padat. Ini adalah jenis air madu kehangatan yang dituangkan ke dalam tong anggur kayu dan, tanpa memalu lubang, masukkan ke dalam bilik bawah tanah, di mana ia lebih panas. Anda boleh mengikat tong dengan selendang atau selendang bulu, selimut.

Fermentasi bermula secara berbeza, bergantung pada iklim mikro bilik bawah tanah: ia berlaku, selepas seminggu; berlaku, dan selepas tiga minggu - anda perlu mengikuti. Tempoh penapaian pertama biasanya berlangsung dua minggu, selepas itu wain madu muda dituangkan ke dalam tong kayu lain yang serupa, meninggalkan semua sedimen di tong pertama.

Dalam keadaan yang sama, perlu untuk mengawal penapaian sekunder agar tidak berlebihan anggur. Biasanya, tempoh penapaian kedua juga berlangsung sekitar 1.5-2 minggu. Pada akhir penapaian sekunder, lubang tong anggur mesti ditutup rapat dengan segera.
Wain madu Tarabanovsky akan siap dalam 4-5 minggu. Kemudian dituangkan ke dalam kendi tembikar kecil (0,5-1 l) atau bejana tembikar, diletakkan di tempat yang sejuk, di mana ia masih boleh berbuih. Pada masa ini dianggap sangat berguna untuk pesakit barah..

Mereka meminumnya sama seperti yang diambil tubuh dan tanpa mengira keadaannya, tetapi anda tidak boleh menyalahgunakannya. [4]

Orang Rusia tahu banyak kaedah lain untuk mengubati penyakit barah, tetapi kita tidak akan menerangkan kaedah ini, kerana ia berkaitan dengan penggunaan garam logam berat (merkuri klorida, merkuri klorida,), walaupun ia mudah dan boleh dipercayai. Itulah sebabnya merkuri klorida tidak boleh dibeli di farmasi moden, walaupun racun lain dijual di sana. Ini kerana sama sekali tidak sukar bagi penyembuh rakyat Rusia untuk menyembuhkan barah dengan merkuri klorida. [1]

3. Kisah yang terdengar di sebuah seminar di Latvia pada 10 September 2013 dari Alexander Gennadievich Khakimov mengenai seorang wanita yang pulih dari barah darjah 4. Ringkasnya, pahlawan cerita ini mula pulih sebaik sahaja dia mencari nasib barunya di kementerian…. 5 minit. 19 saat.

4. Rawatan soda preskripsi.

Kanser adalah jangkitan kulat yang dapat disembuhkan menurut Dr. Tullio Simoncini (doktor Itali, Tullio Simoncini). Simoncini menyedari bahawa tumor ganas adalah jamur candida yang terlalu banyak (jamur seperti ragi yang bersifat parasit hidup walaupun di tubuh orang yang sihat; imuniti yang kuat membuat Candida terkawal, tetapi jika badan menjadi lemah, kulat menyebar ke seluruh badan dan menyebabkan tumor ganas). Diagnosis sederhana dan berpatutan untuk Candida

5. Terdapat catatan di Internet mengenai perjalanan Kunitsyn. V.K. (sekitar 2012). Setelah mengunjungi Barguzin Old Believers, mereka diberitahu bahawa semua penyakit itu berasal dari kepala, ia kelihatan seperti lelaki berusia 60 tahun, tetapi sebenarnya dia yang paling tua dan berusia 118 tahun. Di samping itu, hati yang panjang memberikan skema yang jelas untuk rawatan penyakit apa pun:
- seseorang memahami bersama-sama dengan orang yang disayanginya apa fikiran atau perasaan apa, kes itu boleh menyebabkan penyakit. Iaitu, dia berusaha memahami apa yang salah dalam hidupnya..
- kemudian mula kelaparan, berdoa
- setelah perkara di atas dia minum ramuan, infus, dirawat dengan bahan semula jadi.

6. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, kesan anti-barah pada wortel, bit, kubis telah terbukti. Dan daging, sebaliknya, menyumbang kepadanya. Lima puluh tahun yang lalu di Sweden, barah perut menduduki tempat pertama dalam statistik kematian. Hari ini angka ini telah menurun dari 60% menjadi 17% untuk lelaki dan kepada 8% untuk wanita. Ini disebabkan oleh fakta bahawa sebelum diet orang Swedia terutama daging, dan sekarang sayur-sayuran dan buah-buahan mendominasi dalam makanan mereka. Dan inilah yang dinasihatkan oleh ketua jabatan phytotherapy Institut Perubatan Kiev TP Garnik: "Makan sebiji epal setiap hari, bersama dengan biji-bijian, dan anda tidak akan pernah menghidap tumor." [lima]

7. Pada tahun 1997, resveratrol didapati dapat mencegah barah kulit pada tikus ketika terkena karsinogen. Dalam eksperimen dengan tikus dan tikus, anti-tumor, anti-radang, menurunkan gula darah, kardioprotektif dan kesan positif lain dari resveratrol telah dikenal pasti..


Resveratrol (Resveratrol - C14H12O3) adalah phytoalexin yang berlaku secara semula jadi yang dirembeskan oleh beberapa tumbuhan sebagai pertahanan terhadap parasit seperti bakteria atau kulat. [6] Semakin banyak tanaman rentan terhadap penyakit kulat, semakin banyak salvestrol yang dikandungnya..


Resveratrol terdapat di:

- kulit anggur merah (bukan di bubur anggur, tetapi di kulitnya, biji dan sedikit di daun dan dahan), dan anggur putih mengandungi sedikit resveratrol.

- strawberi, blueberry dan buah beri serta buah-buahan lain

- brokoli asparagus dan tunas brokoli [7, hlm.163]

- bayam dan koko

- kacang tanah dan kacang lain

- dataran tinggi Sakhalin dan tanaman perubatan lain

- tincture dan pinggan mangkuk yang tidak mengalami rawatan haba yang kuat (tidak lebih dari 7-45 darjah, untuk setiap produk secara individu) dan dibuat dari produk yang telah disenaraikan sebelumnya.

Sakhalin Highlander (Keluarga Polygonnum cuspidatum: Buckwheat) - adalah salah satu sumber penting resveratrol dan glikosida. Ditemui di Sakhalin, Kepulauan Kuril dan Jepun (kepulauan Hokkaido dan Honshu). Tumbuh di lereng gunung.). T. [6] diterbitkan oleh econet.ru

1. Rawatan penyakit "tidak dapat disembuhkan" http://gsidorov.info/articles/lechenie-neizlechimoj-bolezni.html (sah pada 09/08/2014)

2. Artikel "Amygdalin", "Plum" atau "Prunus" - Wikipedia - ensiklopedia percuma (sah pada 09/08/2014)

3. Laman web yang menjual persediaan yang mengandungi vitamin B17. (sah pada 09/08/2014)

4. Artikel "Wain madu untuk rawatan barah." Resipi A. R. Taraban http://www.rakynet.ru/medovoe_vino_dlya_lecheniya_raka.html (sah pada 09/08/2014)

5. Diet untuk berat badan berlebihan dan kurus, sub-tajuk "Cadangan praktikal" - http://www.astra-lit.com/altermed/nutrition.htm # Pencegahan barah (sah mulai 05.10.2014)

6. Artikel "Resveratrol", "Highlander Sakhalin" - Wikipedia - ensiklopedia percuma (sebenarnya pada 12/22/2014)

Adakah anda menyukai artikel itu? Tulis pendapat anda dalam komen.
Langgan FB kami: